Leleplezték a Győrben gyártandó Cupra Terramart
Az újdonság lényegében nem más, mint a következő generációs Audi Q3 sportos hangvételű spanyol testvérmodellje.
Az újdonság lényegében nem más, mint a következő generációs Audi Q3 sportos hangvételű spanyol testvérmodellje.
A Seatból kivált spanyol márka ilyennek képzeli el a közeljövő kompakt elektromos autóját.
A sanghaji központú vállalat, amelyet régóta nagy Tesla-riválisnak várnak, nálunk gyártaná az elektromos autóit kiszolgáló akkumulátorcsere-állomásokat és töltőoszlopokat.
A közel 500 lóerős teljesítményű elektromos autó remek vezetési élménnyel kecsegtet.
A bottropi különítmény természetesen kapásból a legerősebb Taycant vette kezelésbe.
A német gyártó hazai kínálata négy új tisztán elektromos modellel bővült.
A szlovák Sygic navigációs szoftverében már 460 ezer olyan töltőállomás szerepel, ahol elektromos autókat lehet tölteni.
Megállíthatatlanul terjed a villanyautózás, ezzel együtt pedig egyre több töltőoszlopra van szükség Magyarországon is. Már ott tartunk, hogy érdemes megfontolni az irodaházak parkolóinak töltősítését, a vállalatoknak pedig az e-autós flotta kiépítését. Milyen lépésekből állnak ezek a fejlesztések, és milyen költségekre kell számítania annak, aki ilyesmire adja a fejét?
Elsősorban biztonsági okai vannak a rendelkezésnek.
A bajor gyártó bemutatta legkisebb SUV modelljének normál és elektromos hajtásláncú új generációját.
Júliustól megszűnik az összes tisztán belső égésű motoros modell értékesítése az országban.
Az olasz cég már korábban kommunikálta, hogy 1,5 milliárd eurós fejlesztési programot indít az elektromos átállás kapcsán.
Egy-egy mai autóban akár öt kilométernyi kábelezés fut, ami az ülésfűtéstől, az elektromos ablakemelőkig mindent összeköt. Az ukrajnai válság ezeknek a termékeknek a gyártásában is komoly változásokat generálhat.
Közel 300 lóerős teljesítmény, lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás és hét ülés. Dióhéjban ennyit kell tudni a német gyártó Magyarországon gyártott új kompakt szabadidő-autójáról, melynek mi egy 30 millió forintos példányát fogtuk vallatóra.
A szabadidő-autóktól hemzsegő utakon úgy tűnik marad egy-két hagyományos formájú kocsi is.
A General Motors, a VW Csoport és más külföldi autógyártók az 1990-es évek óta domináltak Kínában is, de mára a vevők az elektromos autók esetében inkább a kínai márkákat preferálják.
Ehhez többek közt az kell, hogy kormányok betartsák a saját maguk által vállat karbonsemlegességi törekvéseket.
Egy szabadidő-autóval jelenne meg nálunk is a Skywell márka.
Látványosan pörög a homokban a méretes villany-Merci.